Remorca cu un singur ax sau cu ax dublu
Remorca cu un singur ax are două roți principale care sunt unite printr-un singur ax, care asigură transportul în siguranță al încărcăturii. Acest tip de remorca este ideala pentru încărcături mai ușoare, deoarece are o capacitate de încărcare mai mică decât o remorca cu ax dublu.
Remorca cu ax dublu, pe de altă parte, are patru roți principale și este dotata cu două axe care susțin încărcătura. Acest tip de remorca este mai potrivite pentru încărcături mai grele, deoarece are o capacitate de încărcare mai mare.
Remorcile dublu-ax sunt mai stabile si ofera o sustinere mai buna pentru incarcatura, deoarece au mai multe roti care distribuie greutatea mai echilibrat.
Remorcile mono-ax sunt mai accesibile, in comparatie cu remorcile dublu-ax, care sunt mai scumpe datorita costurilor mai mari de productie si a componentelor mai complexe.
Ambele tipuri de remorci sunt rezistente și pot fi o alegere bună, însă alegerea între remorcile mono-ax și cele dublu-ax depinde de greutatea și volumul încărcăturii dorite.
Ce remorca este potrivita pentru transportul de autoturisme?
Remorcile pentru transport auto sunt soluția ideală pentru transportul în siguranță al automobilelor. Înainte de a cumpăra o astfel de remorcă, trebuie să țineți cont de tipul de automobile pe care le veți transporta, de dimensiunile lor și de unghiul de încărcare.
Remorcile pentru transport auto sunt dotate cu sisteme de prindere fixe sau reglabile pentru autoturismele de diferite dimensiuni si greutati. Aceste remorci sunt prevazute cu sisteme de iluminare, reflectoare si semnalizare pentru o mai buna vizibilitate pe drum si siguranta in timpul transportului.
La ce pot folosi remorcile basculabile?
Dacă aveți nevoie să transportați materiale nisipoase sau alte tipuri de încărcături voluminoase, remorca basculabilă este cea mai potrivită alegere.
Ea vă permite să încărcați și descărcați încărcătura cu ușurință și eficiență, prin bascularea platformei hidraulice.
Remorcile basculabile pot fi folosite pentru transportul unor incarcaturi precum: nisip, pietris, pamant, moloz, gunoi, materiale de constructii, materiale de reciclare, produse alimentare, animale vii, masini agricole, echipamente industriale, mobila etc.
Pentru transportul ambarcatiunilor este necesara o remorca tip peridoc
Acestea sunt create special pentru transportul barcilor, avand o constructie rezistenta la conditii dificile de folosire.
Cand alegeti o remorca tip peridoc, tineti cont de dimensiunile si greutatea barcii pe care o veti transporta, precum si de materialul din care este facuta ambarcatiunea (aluminiu sau fibra de sticla).
In functie de modul in care barca poate fi lansata la apa (cu ajutorul rotilor sau prin alunecare), alegeti un peridoc adecvat.
Asigurati-va ca rotile si stopurile peridocului sunt rezistente la apa.
Cât de rezistente sunt remorcile REPO?
Sașiul este din oțel zincat de calitate superioară cu grosimea de 3 mm, având o rezistență și o flexibilitate specifică acestui tip de remorci.
Lonjeroanele sunt din profile tip “U”, din otel zincat.
Proțapul în “V”, care are grosimea de 3mm, se prinde de sașiul remorcii prin șuruburi speciale și piuliță cu autoblocare.
Prinderea pe sașiu se face prin suporți zincați speciali.
Instalatiile de cuplare și osie este de calitate?
Dispozitivul de cuplare si osiile sunt marca Al-Ko sau Knott, doua foarte apreciate companii germane de accesorii.
Remorcile REPO sunt gata de drum
In functie de modelul ales, remorcile sunt dotate cu:
Catadioptrii laterali de culoare portocalie;
Catadioptri albi;
Lămpi spate pentru număr;
Lumini de ceață;
Lumini de poziție;
Lumini de frână;
Lumini de direcție;
Lumini de avarie;
Prize cu pini.
Toate luminile sunt instalate conform legislației în vigoare.
Remorcile REPO sunt produse în România
Remorcile REPO sunt fabricate în România de către POP INDUSTRY S.R.L. în propria unitate de producție de peste 20.000 mp din Slatina, județul Olt, fiind liderul de piață din România.
Compania are o capacitate de producție de peste 10.000 de remorci/an, fiind una dintre cele mai mari capacități de producție din Europa de Est.